انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شتابدهنده آبان و پژوهشگاه صنعت نفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شتابدهنده آبان و پژوهشگاه صنعت نفت

۱۳۹۹-۰۶-۰۵تفاهم‌ نامه‌ها

با هدف توسعه تعاملات دو جانبه در حمایت از شرکت های نوپا و دانش بنیان، روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه قرارداد همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و گروه شتاب دهنده آبان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده آبان، شناسایی و اولویت بندی با توجه به مطالعات پایش و رصد فناوری و نیاز های بازار محصولات فناورانه در صنعت نفت و گاز و همکاری در ارزیابی و تشخیص توانمندی های آنها از اهداف امضاء این تفاهم نامه می باشد. .
همچنین کمک به تامین نیازهای آزمایشگاهی، پایلوتی، مشاوره ای و زیرساختی این گروه ها و شرکت ها در مسیر دستیابی به محصولات فناورانهء قابل عرضه به صنعت نفت و گاز از دیگر موضوعات مورد نظر دراین تفاهم نامه محسوب می شود. .
از دیگر زمینه های همکاری مورد توجه دراین تفاهم نامه می توان همکاری در جهت بازار سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان و گروه های استارتاپی، بر قراری ارتباط با متقاضیان و بهره برداران در صنعت نفت و گاز و کمک به تامین منابع مالی از روش های مختلف با هدف تجاری سازی محصولات فناورانه مورد تقاضا را ذکر کرد. .
گفتنی است این قرارداد در پژوهشگاه صنعت نفت میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و موسی الرضا ابو چناری، مدیر عامل گروه شتاب دهنده آبان به امضاء رسید.


ثبت ديدگاه

ایمیل شما منتشر نمی شود.

شتاب‌دهنده آبان، حامی و پشتیبان شما

از دانشگاه تا صنعت