امضای تفاهم نامه مشترک همکاری ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و شتابدهنده آبان

امضای تفاهم نامه مشترک همکاری ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و شتابدهنده آبان

۱۳۹۹-۰۶-۰۲تفاهم‌ نامه‌ها

تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ نفت و گاز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و شرکت شتابدهنده آبان در زمینه بومی سازی طراحی و ساخت سیستم های الکتروکلریناتور و تصفیه آب و پساب پروژه های صنعتی نفت و گاز به امضا رسید.

این آیین با حضور مدیر اجرایی پروژه پتروشیمی دماوند جناب آقای مهندس یونسیان، مدیر روابط عمومی واحد اجرایی پروژه دماوند جناب آقای طباطبایی و آقای دکتر بهشتی ریاست مرکز طرح های کلان ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران و کارکنان جوان این شرکت دانش بنیان در محل کارخانه مجموعه برگزار گردید.
در این مراسم جناب آقای طباطبایی مدیر روابط عمومی واحد اجرایی پروژه دماوند ضمن ستایش تلاش و مجاهدت جوانان شاغل در این مجموعه در زمینه قطع وابستگی به کشورهای خارجی ، با استعانت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از تولید داخلی و فناوری های دانش بنیان بر لزوم توسعه و حمایت از این صنایع تاکید داشتند.
همچنین جناب آقای دکتر بهشتی مدیر طرح های کلان علمی و فناوری ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر مجموعه آتیه پردازان شریف نسبت به بازدید قبلی جناب آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر لزوم نظم و انضباط و تلاش های بی وقفه مجموعه های دانش بنیان در جهت رسیدن صنعت کشور به جایگاه ممتاز و استیلای اهداف نظام مقدس اسلام تاکید داشتند.
آقای دکتر شفیعی مدیر عامل شرکت آتیه پردازان شریف در ادامه شرح مختصری از اهداف، فعالیت ها و برنامه های آتی این شرکت ارائه دادند و از تلاش ها و حمایت های مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و همچنین حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکر کردند. مراسم با بازدید مدعوین از توانمندی های این شرکت در زمینه تولید سلول های الکترولایزر، آزمایشگاه و خط پوشش دهی پیشرفته آند و کاتد، محصولات مختلف در زمینه تصفیه آب و پساب ادامه پیدا کرد و در خاتمه این مراسم سند تفاهم نامه همکاری ما بین قرارگاه سازندگی خاتم النبیا و شتابدهنده آبان امضا شد


ثبت ديدگاه

ایمیل شما منتشر نمی شود.

شتاب‌دهنده آبان، حامی و پشتیبان شما

از دانشگاه تا صنعت