انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شتابدهنده آبان و پژوهشگاه صنعت نفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شتابدهنده آبان و پژوهشگاه صنعت نفت

۱۳۹۷-۱۱-۱۵تفاهم‌ نامه‌ها

با هدف توسعه تعاملات دو جانبه در حمایت از شرکت های نوپا و دانش بنیان، روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه قرارداد همکاری میان پژوهشگاه صنعت نفت و گروه شتاب دهنده آبان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده آبان، شناسایی و اولویت بندی با توجه به مطالعات پایش و رصد فناوری و نیاز های بازار محصولات فناورانه در صنعت نفت و گاز و همکاری در ارزیابی و تشخیص توانمندی های آنها از اهداف امضاء این تفاهم نامه می باشد. همچنین کمک به تامین نیازهای آزمایشگاهی، پایلوتی، مشاوره ای و زیرساختی این گروه ها و شرکت ها در مسیر دستیابی به محصولات فناورانهء قابل عرضه به صنعت نفت و گاز از دیگر موضوعات مورد نظر دراین تفاهم نامه محسوب می شود.
از دیگر زمینه های همکاری مورد توجه دراین تفاهم نامه می توان همکاری در جهت بازار سازی و توسعه فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان و گروه های استارتاپی، بر قراری ارتباط با متقاضیان و بهره برداران در صنعت نفت و گاز و کمک به تامین منابع مالی از روش های مختلف با هدف تجاری سازی محصولات فناورانه مورد تقاضا را ذکر کرد.
گفتنی است این قرارداد در پژوهشگاه صنعت نفت میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و موسی الرضا ابو چناری، مدیر عامل گروه شتاب دهنده آبان به امضاء رسید.


ثبت ديدگاه

ایمیل شما منتشر نمی شود.

شتاب‌دهنده آبان، حامی و پشتیبان شما

از دانشگاه تا صنعت