استارت آپ راد

شرکت ره آوران آینده دریا، از شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید سیستم های تصفیه آب توازن متشکل از نیروهای جوان نخبه و متعهد می باشد. به علاوه شرکت ره آوران آینده دریا برای رفع نیازهای شرکت های کشتیرانی همواره در جهت تحقیق، توسعه، طراحی، ساخت و نصب این قبیل سیستم ها تلاش می نماید

براساس کنوانسیون بین المللی دریانوردی، تمام کشتی­ها تا سال 2019 می­بایست به سیستم تصفیه آب توازن کشتی ­ها مجهز شوند. پرکاربردترین تکنولوژی­ برای تصفیه آب توازن، استفاده از سیستم­ های الکترولیز آب­ دریا به همراه فیلتراسیون است که از نظر کارایی و هزینه، از سایر روشها عملی­تر و اصولی­ تر است. استارت آپ راد تمرکز خود را تصفیه آب توازن کشتی ها قرار داده است.

کاربردها:

  • گندزدایی و تصفیه آب توازن کشتی‌ها
  • استفاده و نصب در بنادر کشتی‌رانی بین المللی

شرکت ره آوران آینده دریا ماموریت خود را بومی‌سازی تکنولوژی‌های پیشرفته صنایع دریایی کشور با استفاده از جوانان نخبه و فناور این مرز و بوم قرار داده است. به علاوه ماموریت مجموعه ره آوران دریا توسعه سیستم های تصفیه آب توازن کشتی ها به جهت جلوگیری از انتقال گونه های ناخواسته و مهاجم آبزی و بیماریزا از طریق آب مخازن توازن کشتی ها با هدف حفظ محیط زیست دریایی، منابع آبزی و سلامت انسانی از تهدیدات و تغییر و جلوگیری از بروز خسارات ناشی از آن می باشد.

شرکت ره آوران آینده دریا در صدد است با بهره گیری از جوانان نخبه و تحصیل کرده این مرز و بوم به بزرگترین مجموعه داخلی در راستای ساخت سیستم های تصفیه آب توازن و توسعه تجهیزات مورد نیاز صنایع دریایی کشور تبدیل گردد. به علاوه با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ها مطابق با استانداردهای بین المللی گامی استوار در جهت توسعه صادرات کشور بردارد.

 

محصولات

راههای ارتباطی

  • تهران، خیابان مرزداران، خیابان ایثار، نبش بلوار خرم رودی، پلاک ۶

  • info@radmaritime.com