استارت آپ ایراپ

مجموعه ایراپ در حوزه تجهیزات ایمنی با دارا بودن متخصصین و نیروهای با تجربه و حرفه ای  قادر به ارائه خدمات مشاوره، طراحی، نصب و بهره برداری و خدمات پس از فروش در زمینه ایمنی است. شما با بیش از یک دهه تجربه ما که تضمین کننده یک تحلیل حرفه ای با محصولات باکیفیت است بهره مند خواهید شد.

راپچر دیسک یک وسیله کنترل فشار است که برای محافظت از مخازن تحت فشار و یا تجهیزاتی که احتمال وجود فشار بسیار زیاد و یا خلا ناگهانی در آنها وجود دارد، به کار می‌رود. اساس عملکرد راپچر دیسک، پاره شدن یک دیافراگم بر اثر رسیدن به حد تنش پارگی است. زمانی که فشار داخل مخزن از حد مجاز بالاتر رود، تنش ناشی از فشار وارده بر سطح راپچردیسک، باعث پارگی آن شده و فشار داخل مخزن با سرعت بالایی کاهش میدهد.

کاربردها:

– کاربرد راپچر دیسک در صنایع مختلف:صنایع شیمیایی برای حفاظت در انواع راکتورها و …

– صنایع پالایشگاهی برای حفاظت از تانک‌های ذخیره و…

– صنایع انتقال مایع و گاز برای حفاظت از محفظه‌ها، خطوط انتقال، کمپرسورها، کویل ها و…

– صنایع دارویی و بیوتکنولوژی

– صنایع دفاعی و هوافضا

 این شرکت محصولات خود را با برند IRRUP  به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. مجموعه ایراپ تجهیزات پیشرفته ساخت، تست و آزمایشگاه های پیشرفته تجهیزات ایمنی مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی ASME VIII، API520، API2000، EN 14797، ISO 28300،  EN ISO 4126-2 و … را در اختیار دارد.

مجموعه ایراپ، مفتخر است که در انجمن‌ها و وندورلیست‌های بیش از 80 شرکت، که در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و … فعالیت می کنند، عضویت دارد.

راههای ارتباطی

  • تهران، خیابان ستارخان، خیابان آفرند، پلاک 22

  • info[at]irrup.com

شتاب‌دهنده آبان، حامی و پشتیبان شما

از دانشگاه تا صنعت